make up

tjenna! jaaa igår fick jag nog. jag har varit utan solpuder sedan december typ. jag har varit utan puder sedan en månad tillbaka kanske, och har fått lov nalla av morsans! även min mascara har varit torr sedan några veckor tillbaka och min kajalpenna är inte längre än kanske... 5cm? jag var alltså i akut sminkbehov!! men jag hatar att köpa smink, för det är så jäkla dyrt, men man vet att man måste köpa det ändå.... ellerja, iofs är det ju väldigt kul att sedan använda sina nya produkter och så men. jaa, detta ledde iallafall till att jag traskade mig iväg till H&M för att handla litte och jag kom hem med nytt solpuder, puder och mascara. ny eyeliner får vänta ett litet tag till;)

idag har jag inte gjort någonting alls. sov till halv ett typ. fattar inte hur jag kan sova så länge men aja... satte upp några nya bilder på min vägg eftersom jag framkallade lite nya bilder för någon veckas sen:) aamen nu ska jag fortsätta göra ingenting. herrå!




Kommentarer
Postat av: Hilda

duu jag ser en bild där och den ska ner snabbt som ögat! höör du de? annars mycket mycket fint :)

2010-05-23 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0