hola

jahaja:D då var ännu en helg över. en väldigt bra sådan måste jag säga! inleddes med brännbollsyran hela fredagen samt party på kvällen. gårdagen spenderade jag med mina älsklingar, fanny sofie och malin, vilket var väldigt mysigt. idag har vi varit hos hannisen som bjöd på underbart fika eftersom hon fyllt år. på ditvägen fick vi äran att åka med fanny som övningskörde och på hemvägen vart det premiäråk med hildisen efter att hon tagit körkortet! var extremt kul, vilket frihet. jag vill ocksååååååå! efter det var jag meee jonsson och vi bestämde oss för att grilla. solen tittade fram och det vart riktigt härligt. vi satt på hennes balkong med varsin filt och avnjöt en helt gudomlig måltid. kollade lite på bridget jones och så lånade jag ett nagellack med mig hem hihi. inte många skoldagar kvar nu. FAN VA GÖTT. mmm för trött nuu. godnatt=)=)=)

lite fredagskväll:





Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack för en trevlig helg :D haha första bilden på mig hataren ser fan ut som en mus!

2010-05-31 @ 10:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0