exhausted

shuuu! shit vad slut jag är! har hållt igång sedan typ 9 imorse (haha woooow)! nämen, det har faktiskt varit väldigt fullt upp. somsagt, ljussättning 11. sen har jag hängt med hilda, vi har promenerat till/från stan ett par gånger (observera att vi såg exakt som på bilderna då. inte LITE folk som stirra...),stekt i det vackra och heta vädret (viktigt!), gjort oss iordning och ba peppat hela dagen. sen då genrep 15.30 och själva föreställningen 18.30. det var riktigt skoj må jag säga och det var aaaskul att sofia, sofie och malin kom och tittade på. det hade jag inte väntat mig! ♥ sjukt tråkigt att vi missa corona dock. men ja, det kändes som att det skulle bli liite för stressigt att hinna göra sig iordning och dessutom få lite partymoodskänsla, så det fick bli att dra hem efterååt dårå. nu ska jag öppna en riesenpåse och softa:) sen blir det väl duschen och skrubba kroppen.. ska bli intressant hur mycket man får kämpa med att få håret normalt igen. rätt mycket hårspray kan jag säga! hmm men ja, vi tog några sköna pics som jag tänkte dela med mig av nu. enjoy!

neandertalare;)

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0