det kallas att investera!

det vart ju en sväng på stan igår. och det blev en del inköpt också! roligt för mig, desto mindre för plånkan! haha eller kan erkänna att jag faktiskt mår lite dåligt när jag handlar upp mina pengar på det här viset.. känns inte riktigt 100 liksommm.. iallafall, det vart ett linne. linnet som jag hade spanat in på h&m:s hemsida och var nära på att beställa!! men nu hade det kommit in i butik, så då haffade jag det direkt. samt ett par jeansshorts. rätt perfekta enligt mig. de hängde helt lonely på en stång. kände att jag var tvungen att köpa dom. 1. för att jag inte har ett par perfekta jeansshorts. 2. jag måste ha ett par jeansshorts 3. dom satt bra 4. och ja, dom var ju helt ensamma... sen så köpte jag ett par andra shorts. ni ser dom i inlägget under! lila, långa, sköna, typ basketshorts. fast i mjukistyg. me like! och sist men inte minst, ett par nya jeanstights. mina gick ju sönder i veckan. men dom här var inte riktigt likadana, men nästan. kände att ajg var tvungen att köpa dom, med tanke på att dom ba kostade 159 svenska riksdaler. jaooo. det var veckans inköp! nu msåte jag hålla igen, för jag har knappt ett öre kvar på kontot!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0