bam bam

heey mina goda. har haft en rätt så slapp dag idag. började med att fara till draggen för att lämna in datoorn. jag och hanna lyckades ju missa våra tider igår, så vi fick ta och fara dit 8.10 idag istället. taggat! hade fysiklektion som jag inte öppnade fysikboken på, övade istället litte på talet som jag skulle hålla senare. hämtade datorerna vid 10 igen. windows 7 är ju.. fränt. men fan va drygt också. min touch på muspekaren har aldrig tidigare fungerat, så nu äre jättejobbigt för varje gång jag typ nuddar där så klickar det överallt:( iallafall, höll tal lite senare vilket gick sådär. kunde gått bättre - kunde gått sämre.. efter skolan träffade jag brudarna som jag ska jobba tillsammans i sommar, och de va ba trevligt dee. vi snackade med butikschefen lite snabbt och gjorde upp lite kring schemat. sen har jag inte gjort mycket alls, denna förövrigt gråa och trista onsdag. laddar upp inför yraan och ber på mina bara knän att vi får slippa regn! imorgon är det "fredag" eftersom vi i team byggare bob kommer spela vår första match kl. 10 på fredagmorgon. och då skippar vi, jag iaf, skolan den dagen :D hihihi. nu har jag inte mycket mer vettigt att säger er tyvärr. på återseende.

ett halvår sedan? sjukt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0