värt

som ni kanske vet var jag hos frissan i fredags för att slinga hela håret. jaa, allt kändes väl bra, tills jag får se mitt hår i spegeln efter att vi sköljt ur färgen. min hårbotten var typ orange/gul. jag fick panik, vafan gjorde hon me mitt hår?? asså, hårizont är fan asdyrt och dom borde ju vara proffsiga, hur jävla svårt ska det vara att slinga ett hår? så ja, är inte direkt nöjd över mitt hår nu. färgen på längderna är jättebra, men hon satte i nån annan färg i hårbotten som jag upplever orange. jag sa det direkt till henne som tur var, och hon ba jaa du kan ju få komma in så lägger vi i några kalla slingpaket längs benan. jatack! det får hon fan göra, har inte tänkt betala 1200 för att få håret fulare än vad det var innnan. ska dit på tisdag och hoppas fan att hon fixar det! sådärja, nu har jag fått utlopp för mina känslor gälllande mitt hår...
såhär såg det ut innan iallafall... innan jag satte mig i den jävla frisörstolen. okej, det är en svartvit bild, man kanske inte ser så bra men!
efter.....



Kommentarer
Postat av: 3mening

Jag tycker du är fin..då, nu , -alltid. Men Bra att du får utlopp för dina känslor. Säg till om jag ska få frisören att ..."försvinna".



;) ;) ;)

2010-03-21 @ 18:41:11
URL: http://krillesondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0