wellwellwell

ljuva måndag. trots att termometern visade ett antal för många minusgrader imorse, så börjar jag få riktiga vårkänslor! hoppas verkligen detta soliga väder håller i sig och att allt bara smälter bort snart. skolan har flytit på precis som vanligt. vid 13 när jag hade slutat strosade jag runt ett tag på stan i min ensamhet för att sedan fortsätta min färd hemåt. sov på soffan i nån timme för att sedan upptäcka att ajg glömt mina biologisaker på skolan som vi har prov på imorgon. när mamma slutat övningskörde jag till stan och hämtade biologin och mor passade på att göra nåt ärende. (jag har ännu inte påbörjat mina biologistudier, men tydligen ska det vara ett rätt simpelt prov. och tur är väl det, jag får läsa igenom det någon gång innan jag slocknar). i övrigt har kvällen bestått av.. dator. typ det ja. fixat BREDA skidor till vinterexkursionen på onsdag (läs: min födelsedag) och jag känner mig redan riktigt peppad på att få glida ut i den ljuvliga norrländska vinternaturen,hehe! har dessutom läst ut min spanskabok, och oroar mig lite över att vi ska skriva en resumé av bokens handling på spanska imorgon på typ 45-50minuter. det får gå som det går helt enkelt!

jaha, så börjar kvällen lida mot sitt slut. likaså min barndom.. haha lagomt destruktiv där?! men med vidare eftertanke kan man faktiskt konstatera att jag bara är barn i cirkus 39 timmar till. sedan förblir jag adult, en vuxen människa. hemska tanke, haha nämen. känner typ för att leka med barbie nu eller nååt.. SLUTSNATTRAT. dags att runda av detta inlägg, som visat sig bli lite av den ovanligare sorten med mycket text. så, adios babes!

ps. jag har fått äran att bli ny ägare till denna läckerbit. charlotta köpte den när vi var i london, men den var för liten för henne så hon ville gee den till mig. snällt va?!:D

Kommentarer
Postat av: Krille

GRATTIS FÖR F-FAN

2010-03-17 @ 10:45:37
URL: http://krillesondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0