orm

i helgen när jag var på stan med mina brudar gick vi in på butiken skatboet(?) heter det så? iallafall, där finns lite olika prylar, både secondhand och "icke secondhand". och jag säger ba, varför går man inte in där oftare?! så sjukt mycket fräsiga smycken/kläder! jag hittade lite olika saker, men fastnade väldigt för det här armbandet som föreställer en oooorm! 139 kronor fick jag punda ut för det.  sen inne på monki föll jag för dessa jeansshorts, som kostade runt 200kr tror jag! kommer passa extremt bra till sommaren till något vitt/färglatt luftigt linne. (varför känns det som att jag bara köper kläder till sommaren..)


Kommentarer
Postat av: hannele

så du köpte shortsen! :) riktigt snygga var dom!

2010-03-04 @ 18:01:15
URL: http://ilovefriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0