i just wanna live

igår kom mina finaste på fika eftersom jag har fyllt år. jag fick huuur fina saker som helst, ni är bäst ♥ sen stannade jonsson kvar här. då började vi leka lite med svart ögonskugga på varsitt öga (hehe) och sen åt vi middag tillsammans. sen gjorde jag mig iordning och hanna kom hiit, för att senare vandra till fanny. där blev det förfest med lite andra människor och det var trevligt! kvällen slutade med utgång på krogenkrogen. jag tycekr att det var lite sådär, hade gärnat träffat lite mer kända ansikten. menaajaa, idag är jag så extremt sliten att jag funderar på att begå självmord. nämen, asså det känns inge vidare. har ingen vidare lust med en ny skolvecka. det kommer bli en jävla pina. fyfan för allt plugg.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0