heroes or ghosts

TJAA! USCH vilket väder! fyfan, jag blir pissed varje gång jag går utanför dörren. det blåser/snöar vidrigt mycket och det är typ omöjligt att ta sig fram. varje dag när jag cyklar till/hem från skolan svär jag (jag gör faktsikt det) för mig själv och vill ba slänga iväg cykeljäveln långt ner i älven och hoppas att den dör en smärtsam död. och det äger ju att sminket är nere vid hakan också, när man väl är framme. jag längtar extreemt mycket till vår och varmare väder! men jag tror det är påväg nu, det är inte längre 25 minusrader!! (Y) idag äre alltså ooonsdag och det är hildas dag! grattis igen gumsan!! onsdag betyder två skoldagar kvar till sportlov och tre dagar kvar till värmland. onsdag betyder även två dagar kvar tills älskade fanny fyller 18 och två veckor tills även jag gör det. TAGGAR!! dock har vi cirkus 7 st prov/inlämningsuppgifter mellan sport och påsk vilket inte känns överdrivet nice. iallafall, ikväll har jag planerat att skriva dagbok (för det var 18337584 år sedan jag gjorde det senast och jag har lovat mig själv 1359 gånger att göra det och jag måste göra det för att jag får ångest annars att när jag är typ 25/30/40/50 år inte kommer ihåg vad jag gjorde undeer tonåren.. haha). dessutom har jag dans, vilket jag är superpeppad inför. hade även dans igår och det var supersupersuperkul! OJ VILKET FORSERAT INLÄGG DET HÄR BLEV. men det var nog allt jag hade att säga denna onsdag, lillördag. jag unnar mig själv med lite godis hihi. hejdå bitches!

P.S. inte för att jag åstadkommer mycket under mina vardagar, men igår städade iallafall min garderob. ser typ inte ut som sån stor skillnad, men det märks i verkligheten iallafall! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Forserat var ordet men du räddad inlägget med ett skönt slut "Hejdå bitches"(!) snyggt!



2010-03-03 @ 18:52:41
URL: http://krillesondell.blogg.se/
Postat av: Malin

haha ja jag tänkte precis samma sak då jag just läste ditt faktiskt. Vilken tankeöverföring ;) ändå sjukt

2010-03-03 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0