.....

tjaa bloggen! alltså åeeeh. nu blir det såhär jobbigt igen, direkt vi får mycket plugg blir jag typ deprimerad. inte roligt! har matteprov imorgon och jag har kanske sammanlagt pluggat i 5minuter på det vi ska ha prov på. känns inte lovande kan jag säga! jag kan det verkligen inte. vill inte göra provet! jag och hilda funderar på att skippa det imorgon, och istället göra lite annan nytta. var dessutom tvungen att avboka min frisörtid som ajg skulle ha imorgon 13.30 pga det jäkla matteprovet. om jag är hemma kankse jag kan gå till frissan ändå. AJA får se vad som händer. godkväll.

p.s. var och tränade idag på träna med mina girlies, typ första gången på ett år. kändes helt ok, trots att jag hade glömt mina träningsskor:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0