en helg med hilda och hanna

min helg har varit sjukt slapp. men jag gillare. spenderat både fredag och lördag med hilda och hanna. på fredagen var vi här, fjantade oss och bakade nån god chokladsak. som vi åt upp helt och hållet... mina sköna sov även över här och största delen av lördagen spenderades i sängen. efter fyra någon gång tog vi oss ner till stan och blev sittandes på frasses/max en bit in på kvällen. vi hade beslutsångest över vad vi skulle göra, gå ut eller typ ba chilla? det heela slutade med att alla for hem till sig, och jag måste säga att det var ljuvligt att få lägga sig på soffan och kolla på film tills man vart sådär trött att man inte orkade hålla ögonen öppna längre:)

först kommer en bild på min bror och hans kompisar och därefter lite roliga pics på oss...



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0