wohooooo

Ells! om halkis:
Det är det roligaste jag någonsin gjort även fast jag höll på att skita på mig! Man känner sig som världens mäktigaste kvinna när man sätter sig ensam i bilen bakom ratten och drar iväg. Jag lovar! Lycka till, det kommer vara störtroligt. Ta vara på dagen!

SVAR: Jaaaaa Ellen, jag håller med dig!! det var inte vad jag som jag hade trott, utan sjukt mycket roligare och häftigare.  skulle lätt dra dit igen om jag fick:D

och nu, gott folk, nu ska jag snart sooova. men först några ps...

PS 1: FANNY NORDSTRÖM TOG KÖRKORT IDAG OCH JAG ÄR SÅ GLAD FÖR HENNES SKULL!!!!!
PS 2: imorgon har jag lilla uppkörningen. får se hur det går!

såhär såg det ut när vi cruisade runt med hög musik i det soliga vädret. LITE FÖÖR COOLA VA!











Kommentarer
Postat av: hanna

söt jonsson!

2010-06-24 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0