wavin flag

har nu duschat och ska sätta mig och måla om mina naglar. på dagens planering står det hiiiilda. har inte träffat henne sedan skolavslutningen, så det börjar bli på tiden hihi. blir kanske så att vi träffar dom andra tjejerna också, hur som helst blire nog rikigt trewligt. på tal om trevligt, vädret är sjuuukt oootrevligt. 12 grader och regn? 15:e juni? HALLÅÅ? vad händer, känner jag. det känns inte riktigt bra nu.. såg iaf på en hemsida att den 23:e juni ska det bli 26 grader. underbart tänkte jag, då är jag ledig och allt! men sekunden efter slår det mig att jag har halkbana då. haha taaajming!!! :D

just nu ser mina naglar ut såhär, haha rätt roligt och fick ett x antal kommentarer på jobbet. men nu får det bli nytt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0