sweet

härlig inledning på sommaren 2010! skolavslutningen var ju igår, jag jobbade från 8 till 13. efter det mötte jag upp tjejerna i stan där vi kollade på alla studentflak och fikade i sf-parken. hur härligt som helst. gick på stan lite och shoppade en del! ett linne, en skjorta och en väska närmare bestämt. jettekuuul. käkade middag hos min kära väninna sofie jonsson. där gjorde vi även oss iordning och lite senare kom fanny, hilda och jossan dit också. vi förfestade litegranna och därefter åkte vi till böleäng där vi var hela kvällen. sammarna hade styrt upp ett partytält och det kom många kända ansikten som tillsammans med skön musik och dricka ledde till en riktigt lyckad kväll. kändes tungt att jobba idag, trots att jag började jobba så sent som 13.00. kändes som typ sju på morgonen hehe..

en bild som förklarar kvällen rätt bra. tagen av hilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0