lalalalalaaa

jaha, då har man spenderat stora delar av midsommarafton med jordgubbsförsäljning. fast att få jobba med mallan, många kunder, vackert väder och lite dricks är faktiskt en riktigt härlig kombo! har även käkat mina tre första hela jordgubbar i mitt liv idag och jag tyckte det var gott!!!!!!!!!! kan ni förstå?! det är fortvarande ovant, men inte äckligt som jag tyckte förut hihi! nu fortsätter vi dagen med att göra oss midsommarfräscha för att sedan käka en riktig sommarmiddag med de allra bästa flickorna i världen. vart det sedan bär av får kvällen utvisa, men hur som helst har jag på känn att det kommer bli riktigt riktigt bra!

GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMENS:)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Glad midsommar på dig med Sophie.

2010-06-26 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0