jag

avlider. fick IGÅR reda på att man var tvungen att göra kemi-slutprovet för att få godkänt på kemi A. jag reda på att IDAG att man också måste få minst G på provet. vafan? har ju fan fått 3 vg och 1 g innan, ofta dom kan sänka en till IG bara för att man failar på ett prov?! det här är så jävla skjukt och jag är så jävla förbannad. hade sedan länge planerat att inte göra provet, så har liksom ba lagt allt som har med kemi att göra åt sidan. men igår då vi fick veta att vi var tvugna att görare kändes det inte askul, men tänkte att det var lugnt ändå eftersom det inte gör nåt om man misslyckas. tänkte typ lämna in blankt. men jaha, idag får vi veta att man måste klara det. jag pallar inte!!! jag kan ingen jävla kemi, all kunskap jag någonsin haft har jag släppt direkt efter delproven!!!! kan inget på dom himla övningsproven och jag har trafikantprov imorgon som jag verkligen skulle satsa på, helvete. så egentligen måste jag typ göra kemi ikväll istället för trafikant men då kommer det ju gå dåligt på båda kurserna. KAN KEMILÄRARNA SLUTA. blööööööööööööööööööööööö.

Kommentarer
Postat av: sofie

åhnej!!! vilka cp-regler!!!!! :O:O:O

2010-06-02 @ 18:21:05
Postat av: Anna

Men så knäpp regel! Låter ju helt orimligt att det ska var så..hmm....



Med risk för att låta som en gammal grinig kärring nu, men tycker det är så hemskt när ni använder ordet cp... har en kompis som har en liten flicka som fick syrebrist under förlossningen så hon fick en cp-skada... :(

2010-06-03 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0