i know it's all over now

heeej allesammans. idag har jag fått sommarlov kan man säga! känns inte något speciellt alls... kan som inte förstå det. galet snabbt det har gått. ikväll har jag varit en stund med sofie, vi solade tillsammans. och innan köpte vi någon kräm som ska förbättra resultatet. haha, ja, direkt jag började smörja in mig kände jag hur det började svida och mina ben blev röda. efter 16min (vågade inte 20..) så var vi knallröda på hela kroppen, med några vita fläckar där man inte smörjt. hahaha så jävla fult. men det mesta har lagt sig nu, och jag tror ändå resultatet blev rätt bra. vi har bakat chokladbollar till morgondagen och nu sitter jag och målar naglarna. och ja, anledningen till att jag får sommarlov idag är för att jag missar skolavslutningen imorgon. JOBB! japp, första arbetsdagen med att sälja jordgubbar. är lite nervöööös men kommer nog gå bra. hihi.

1. några nagellack som jag fått med mig hem från stan den senaste tiden. gult, ljuusgrönt (sofie kallar det för päronsplitt) och chockrosa.  2. en typ genomskinlig skjorta från H&M som jag köpte för någon vecka sedan 3. broo!






Kommentarer
Postat av: Signe

Assnyggt nagellack, var köpte du det?;)

Ha det bra.

2010-06-09 @ 22:58:32
URL: http://signebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0