BIKINI x2

igår köpte jag en ny bikini:D:D:D:D älskar den jättemycket!!! typ den enda färglada jag har och vad mer kan man säga.. den kommer nog bli flitigt använd i sommar - inte minst i alanya! sen den andra. den köpte jag på bikbok för några veckor sedan, ni vet då det var rea på hela butiken typ, men har inte visat den ännu. den är rätt enkel, svart och typ virkad. i like it alot också! 

kändes först lite smått konstigt att lägga ut sånahär bilder, men så kom jag och tänka på att man visar ju sig fan för typ 100pers när man är på stranden! så, så farligt äre ju egentligen inte:D




Kommentarer
Postat av: sofie

mycket fina, jahadå! :D

2010-06-17 @ 02:16:10
Postat av: elin albertsån

dom var mycket finnaa!

2010-06-17 @ 18:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0