bettans hundar!

tjena bananas. sitter för tillfället med tårna i vädret efter att ha målat dom korallrosa. mjukisdressen är på, och jag hettar i hela ansiktet. vet inte riktigt varför, kanske beror på att vi har varit ute hela dagen eller något.. har ju varit hos bettans hundar, i hörnefors. vi gjorde typ en studie på djurens beteenden. var riktigt drag där vill ja lova! satt i cirkus 60min och antecknade varje rörelse typ. haha kalas. käkade subwaymacka till lunch som jag köpte imorse och sedan bjöd hon både på bullar, rabarberpaj och glass som smakade riktigt gott. efter skolan gick jag och hanna till resebyrån för att betala vår del på resan. och jag blev så himla arg då, för pappa hade lovat att föra över pengar så att jag kunde betala idag (och betala tillbaka han vid ett senare tillfälle). MEN SÅ HADE HAN TYDLIGEN INTE GJORT DET. nähä, hur kul var det liksom. får typ görare imorgon eller något...

wellwell, ikväll ska jag ta tag i rummet mitt. städa alltså. ser mycket fram emot att få ett reent och skinande rum som man faktiskt kan vistas i. later!

rotatosk, sokki, tyr, utter, sleipner, tjalve, osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0