american pancakes

igår sov jag hos soffe. det var bra mysigt det! vi såg på solsidan och sedan sov båda sofforna i en härlig bädsoffa. HEHE:D på morgonen gjorde vi amerikanska pannkakor. det var första gången jag var med och bakade/åt sådana och med glass och lönnsirap så varee jäätttteeeeeegoooootttttt. ett stort + att dom vart sjukt snygga också. jag tror vi har varsin liten amerikanare inom oss soffe, eller vad säger du?! nu ska jag göra mig iordning för jag har jobb som väntar 13 - 18. så kom och köp jordgubbar på ica teg, det skulle vara hemskt trevligt:)







Kommentarer
Postat av: sofie

haha ja jag tror nästan det! :D



hahahaaha vilken sinnessjukt snygg bild ;)

2010-06-21 @ 16:41:40
Postat av: Anonym

cooooolt!

2010-06-21 @ 17:38:37
Postat av: Anonym

mm ser gott ut. Ni får göra sånna till mig någon dag!

2010-06-22 @ 00:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0