-

TJA! är förkyld.... imorse hade jag jätteont i halsa och har varit teet i näsa under en längre period nu. trodde det bara var pollenallergi men det blir typ bara värre och värre fastän jag tar medicin. enormt jobbigt. igår då? joo hade fysikprov. slutprov alltså. for inte, för att jag visste att det skulle gå åt helvete om jag for. har inte gjort något på lektionerna. så då skulle jag ju bara sänka mig. och om jag inte skulle görare så skulle jag också sänka mig (mest troligt). så, vad väljer man? jo att inte fara såklart! mådde lite halvt då också så, ännu en anledning att inte fara:] men jag for på trafikanten som var i slutet på dagen... en viktig lektion! dessutom svängde jag förbi h&m och köpte ett nagellack samt en skjorta. ni får väl se sen när ajg orkar tagaa något kort! idag fick vi tillbaka matte nationella, gick ju inte så jäkla bra, men det visste jag ju iofs innan. G. hade tillräckligt många vg-poäng men inte tillräckligt många g-poäng för vg. men jag fick ändå vg i slutbetyg tack vare alla delproven!! :D hihi underbarrt. mmm imorgon har jag körlektion 11.00, mitt i dagen alltså. får se om jag orkar släpa mig iväg till skolan på morgonen ändå. antar att jag måste.... har allt för mycket ströfrånvaro nuförtiden.

detta är min hund. hon är ofta snäll men ibland gör hon mig så fucking pissed off!! och det är när hon BITER SÖNDER MINA TROSOR. kan ni förstå?? de senaste dagarna har flera trosor gått åt, bla mina favorittrosor. jälaa hund...... äckligt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0