1 VECKA KVAR

hej mina barn. sitter i min säng, på mitt nya påslakan i mitt rum. mitt rum, som förövrigt har fått sig en liten uppfräschning efter ikea-vistelsen! på en av väggarna sitter numera en stor helkroppspegel som jag alltid velat ha samt två nya hyllor. jag har även lyckats trycka in en klädstång och har en ny matta på golvet som egentligen är fredrics. menja, ska köpa en likadan hade jag tänkt! ska fota alltsammens imorgon typ!!!

idag har jag jobbat. och det var verkligen jättejobbigt! det var kallllt och regningt och eländigt. inge kul alls. men det är då man ska tänka såhär: "DET ÄR BARA EN VECKA KVAR TILLS VI FAR TILL ALANYA!!!!!!! mohahhahah". jahahhanii då klarar man exakt allt. har även hunnit hämta mitt körkort på flyget. och min fråga är nu bara, varförvarförVARFÖR kan man aldrig bli någorlunda bra på en sån där bild? jag förstår inte. haha sjukt komiskt att jag ska ha kvar kortet tills jag är 28! ;) vem är man då? gift, villa, barn, hund och volvo?
kvällen har spenderats med massa goflickor i sörfors hos amanda. vi grillade jättegottt och hade det så trevligt så. bilen rullade hemåt vid 11 eftersom det var bussar som skulle hinnas och många som skulle jobba tidigt imorgon. själv jobbar jag 13-18. känns segt. ska iallafall hoppa till sängs nu hade jag tänktttttt såå POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0