RESFEBER?

hohoohhoho det är pirrigt nu! halv sju går bilen mot flygplatsen och jag börjar bli klar med packningen. nån kamera på laddning och skor som behöver klämmas ner.... är lite rädd för att få övervikt, men just nu visar vågen 18kg och det är ju ändå lugnt. men marginalerna är inte speciellt stora! jag vet itne riktigt vad jag ska skriva men jaaaaaa VI SES OM TVÅ VECKOR! jag ska sola och bada och partaja tills jag inte orkar mer. skööööt om er mina bebisar................... adjöken:):):):)

reseoutfit ;)











Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Tänkte bara önska dig en fin fredag! :)

2010-07-23 @ 13:55:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: hanna

mitt hjärta blöder då jag läser detta

2010-11-23 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0