ja e hööngrig

tjennää! för knappt en timme sen kom jag hem efter en dag med slit och arbete. som tur var min ängel sofie där och hjälpte mig när det var som mest hektiskt. det går bra för jordgubbarna nu, det är då ett som är var säkert! igår var jag sofie och malin, vi cyklade ner till stan och käkade glass. tillbringade sedan resten av kvällen på min parkering med musik och lite sådär välbehövligt tjejsnack. fick sedan sällskap av ett par sköna bönor som joinade oss. solen hann både gå ner och gå upp minsann! och nu, eller den tid som återstår av kvällen, tänkte jag ta mig någe att fika och sedan dyka ner i mina teoriböcker. lateeeeeer!










och jonsson hade turen att hitta en tjuga bland gräset :D














Kommentarer
Postat av: Malin

hehe andra bilden nedifrån fin... ser typ ut som en stubbe som växt fast i marken.

2010-07-05 @ 22:19:21
URL: http://malinmanssons.blogg.se/
Postat av: moa

vad har du för kamera sophie :)?

2010-07-06 @ 08:13:07
URL: http://moq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0