hej

lite dålig uppdatering kanske. men iaf, de senaste dagarna har jag jobbat, solat på stranden, kört bil, varit på ikea i sundsvall, sett fotbolls-vm osvosv. jag och sofie for på ikea med våra mammor i lördags och de vaa jättetrevligt. handlade hem en hel del, bla en spegel, hylla, klädstång, glas, påsklakan och lite sånt :D  idag har jag varit med hanna och sofie och vi for en sväng till böles. det var mycket folk och doppade mig faktiskt en gång, första gången för i år! har även slingat jonssons hår, får se hur resultatet blev om hon vågar visa sig någon gång.  det här blev ett jättekonstigt inlägg, men är asstressad. börjar om en mindre än en halvtimme. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0