19 dagar kvar

det har varit en lång dag idag :D klev upp vid halv 11 i tron om att det var mulet utomhus för att sedan överraskas av sol då jag tog en titt ut genom balkongdörren. blå himmel, halleluja! käkade frukost i min ensamhet på ballan och solade en stund. 12.15 hade jag körlektion, och det gick faktiskt braaa. det börjar dra ihop sig nuuuee snart. idag fick jag fickparkera och checka av järnväg osv. på körskolan har det börjat en rolig praktikant som hänger med på alla körlektioner numera. idag hade han kilt, jag diggar han fett mycket!! efter körskolan cyklade jag till soffe j och där hon låg och lapade sol. vi fortsatte med denna aktivitet ett tag tills vi bestämde oss för att ta en tur till stan. det var JÄTTELÄNGESEN jag var där. det var aasnice och jag fick med mig lite grejer hem. kanske visar imorgon eller nåt:D 

började jobba 18. det gick bara bra det också, om man inte räknar med där på slutet... alltså det drog ut så mycket på tiden när jag skulle stänga och var tvungen att  flytta typ en miljard jordgubbar. det hela slutade med att ajg höll på bli instängd på ica. jag hann inte ens räkna pengarna... opsi! 

nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och sätta igång någon film och sedan ba låta ögonen slockna när dom känner för det. jag är ledig imorgon! :D iiiih

malin tog ett vackert foto på midsommmmmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0