20:54

min slarviga sida har börjat erövra min oslarviga sida. jag har precis insett att jag tappat bort mitt linsskydd. det var typ två veckor sedan jag såg det sist. tungt. förövrigt, linnet som jag köpte i måndags(?) var alldeles för stort och får lov att åka tillbaka. annars då? joho, nog var det behövligt att sova idag. jag sov hela dagen ungefär. gick upp vid 11, och sen gick jag och la mig igen. klev kanske upp runt 16, jag vet inte. har inte gjrot någon nytta alls, och funderar på om jag tappat förmågan att göra något vettigt helt och hållet. ser ut som så. äsch vem bryr sig. inte jahhh iallafall ;)

det här är baksidan av linnet. väldigt snygg och u-ringad men tydligen ingenting för moi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice;;

2010-01-29 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0