tjennnna;;

sitter med matteboken framför mig och försöker verkligen förstå. det går lite halvtrögt och jag hoppas verkligen att jag inte failar allt för stort på provet imorgon. annars har dagen varit rätt skön, som de flesta måndagar. att jag slutar 12.50 gör verkligen att jag klarar av veckans allra första dag. kom hem direkt, höll jag på säga, men där hade jag fel! jag gick in på monki en sväng efter skolan, och köpte mig ett linne för 150kr. ska visa sen, imorgon kanske för jag orkar inte fota nu. och nu när jag ändå är inne på ämnet shopping/handling. alltså jag fick en chock idag. fick brev från swedbank där man ser hur mycket pengar jag har haft/tagit ut sedan i november. jag har gjort av med 9000kr sedan november!! och vad har jag handlat? typ kläder? en jacka? en mobil.. men sen blir alla småköp så himla dyrt i längden! ja, detta är gräsligt mycket pengar och jag blir fan rädd för mig själv. det håller inte. jag måste ta tag i detta på allvar, för såhär får det verkligen inte fortsätta. och vi som ska utomlands i sommar.... päronen verkar inte så överdrivet taggade på att sponsraaa. SERIÖS JÄVLA NU SKÄRPNING SOPHIE. dags att spara. gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0