nackspärr

här sitter jag med fruktansvärd nackspärr och har precis målat naglarna knallrosa. men måste göra om, för så osmidig som jag är så kladdade jag typ ut det. det är måndag, och första dagen på vårt nya schema. slutade 12.50 idag och det känns underbart. har megasovmorgon på torsdagar och fredagar också, så kanske, kanske, tar man sig igenom den här terminen också.
iallafall helgen. i fredags var jag med hanna,hilda,olle,emmy och petra och sååg avatar. alltså, jag brukar inte gilla overkliga filmer men den här var faktiskt riktigt bra ändå. fin på nåt sätt! och på lördagen var jag på stan med malin. jag köpte en bh och ett par jeanstights hihi. på kvällen hade hilda bjudit oss till en fiesta på ersboda. det var treewligt, och friscomålet efter 2-tiden satt som en smäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0