jag är sugen på coca cola

jag har aldrig frysit så mycket som jag gjorde igår när jag och hanna väntade på bussen, möjligen på fotbollsmatchen i london. alltså det var sjukt. skulle filmat hannas extremt tafatta men annars oerhört söta dans som hon gjorde för att inte avlida av den gräsliga kylan. det var roligt. idag har jag halsont och har inte klivit ett enda steg utanför dörren. kasnke lika bra det. ikväll blir det hemmakväll! har inte orkat ta av mig min pyjamas ännu.. hihi. bara jag och mamsen hemma så vi får passa på att njuta så länge den det varar. vi gjorde iallafall egen pizza till middag och det smakade ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: MM

Jag är sugen på pizzan

2010-01-31 @ 14:18:43
Postat av: Pizza

Ser ut att vara en fett god pizza!



Btw. Snygg du är Sophie

2010-02-02 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0