dreadlock holiday

i fredags efter skolan gick de tre vännerna och..jag till resebyrån för att kolla in lite resor för den kommande sommaren. det hela slutade med att vi lämnade stället med en preliminärbokning till zakynthos den 20juli i två veckor. hur underbart? funderar dock på att ändra och åka till kos istället. men hur det än blir så är jag enormt taggad och längtar redan.
igår fyllde min kära gudmor 50 år och det blev såklart kalas för fulla muggar. grymt mycket folk och det var längesedan hela släkten var samlade sådär samtidigt. tog inte med mig kameran, så det blir inga bilder därifrån. men det var riktigt trevligt och jag och anna hann iallafall komma in i rätt mood inför den kommande kvällen;) gick hem vid halv 8 och träffade tjoppan. taggade till, gjorde oss iordning och for till afro. jag, hanna och ida begav oss sedan till jonathan på haga där det förfestades ännu mera. senare inpå kvällen vart det en taxitur till grubbe, en kortvarig vistelse då vi inte var välkomna typ. för mycket folk helt enkelt, som vanliigt. och jag måste ju ha nåt seriöst fel för jag lyckades ändå glömma min väska, så fick vända och hämta den när vi gått en bit. ida och hanna taggade att fara på en annan fest och vi gick till teg. då hade jag helt tappat taggen och valde att gå hem istället. fick senare två sovkompizzar, vilket var mycket mysigt. idag har jag och hanna sovit och svettats. kycklingrulle till middag. har laddat hem en film och vill lägga mig i sängen nu. tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0