21:10

hmm. min näsa är helt tät, men ändå rinner den. det finns inget mer störande. jag har åkt på en förkylning känner jag.. inklusive huvudvärk. etcetc. jaha, eftermiddagen/kvällen har bestått av paradise hotel-tittande, sömn och allmänt mysande. funderar på att lägga mig typ nu och sätta på en film, och sen bara somna när jag gör det. är i princip ledig imorgon, har bara engelskalektion, och kommer stanna hemma. fruktansväääärt skönt och jäkligt behövande också. ska satsa på att bli frisk så man är pigg på fredag och under helgen (ofta det är helg igen typ?!! bara sjukt). btw, har träningsvärk i armar och baksida lår efter att ha gymmat igår på idrotten. mina goa 3,5kilos-hantlar verkar ha gjort underverk.

här är mina favoriiter från paradise. så himla fina dom är! roolit att dom umgås fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0