2009

JANUARI
vi flyttade, till lägenheten här ovanför mats-åke! här min tomma garderob som numera liknar ett bombnedslag.
snowboard i vindeln med fanny och mallan
en av flera roliga stanbesök. ibland spårar det ju...
FEBRUARI
skola som vanligt
ett besök på donkeen;)
MARS
på sportlovet var vi i värmland. här tog vi en tripp till trysil med småkusinerna!
köpte mig en cykel!
fanny nyhemkommen från thai? BRUN!
fyllde 17 och hade tjejmiddag me de bästa
random (såg god ut) middag med malin och sofiee. grillade utomhus!
APRIL
handlade...
på påsklovet åkte vi till borga och åkte snowboard och hade det hur härligt som helst!
jag och hanna piercade naveln. gips pga fall i borga. FAIL
valborg! (min cykel blev stulen)
MAJ
annan skön utefest!
det börjar bli sommmmarrr
jag och mallan jobbade på någon/några ufc-matcher
brännbollsyran
min mobil dör och köper en ny
fin♥
JUNI
brännboll för alla ns-are typ. magnus-kines
stan med jojjjjan
skolavslutniing
sleepover och en hel del balkongstek och goda middagar
firre
glassigt
JULI
weerlmand
party och utekvällar
storsjöyran
AUGUSTI
gårdsfekke!
farväl av malin som drog till staterna
kräftskiva
minigolf med några sköna bönor
vattenpipaaa
gjorde den mest behövande och härligaste resan någonsin, med mor till kreta!
party!! (min nya mobil försvinner/blir stulen)
SEPTEMBER (köper ny likadan telefon)
mer vattenpipa och bland de sista balkonghängen
hosfanny
ljummen höstdag och johan var på besök:)
party hos afrodajteen!
jag och mallan investerade varsin cool truckerkeps;)
OKTOBER
pappsi fyller år!
party med hanna och hilda etc. på ersboda
mer party hos afro! spelar våghals
jag investerade ännu en huvudbonad, denna gången en pälsmössa
halloweeeen (min nya mobil blir stulen IGEN)
NOVEMBER
tog inte speciellt många bilder den här månaden. fick svinis, såg mycket på himym, bestämde londonresan, funderade på att skaffa hund, köpte ännu en ny telefon och klippte mig.
före
efter
FRÄSCH
DECEMBER
party hos emma med massa goa gummor!
pepparkakshuuus
skaffade nelly♥
fick en systemkamera i julklapp och lekte(leker) en hel del framför kameran;)
morgontrött;););)
nyår!! (min jacka blir stulen inklusive nycklar och kamera)
det här är bara en minipyttedel av allt som hänt och vad jag gjort, men det är ändå något!:)sammanfattningsvis kan man säga att jag har haft ett underbart år med massa roliga minnen i bagaget. det jag kan konstatera dock är att jag utsatts för lite (läs:alldeles) för mycket stölder, och det är en sak som det ska det bli ändring på under 2010!

jaha, jag skulle gå och lägga mig TIDIGT!. men skulle bara färdigställe resumén av 2009, och det tog sin lilla tid. nu blir det läggdags, ungefär lika sent som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Va fina bilder :D:D Tagga 2010 nuråå

2010-01-04 @ 14:39:01
Postat av: Fanny

Kul med massa bilder man aldirg sett förut :O typ när vi ligger i gräsettt

2010-01-04 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0