xx

godkväll mina kära. jag kom ganska precis ut från duschen, för jag har haft dancee. det var jätteroooligt. nu håller jag på runda av litegrann och ska strax lägga mig i sängen. imorgon blir det nog att stanna hemma, då halva dagen består utav någon arbetsliv-utbildnings-grej (vad jag har förstått) på nolia. annars har jag sovmorgon och bara en lektion. och då kändes det onödigt, och jag skulle behöva ägna min tid att göra fysik istället. så tänkte göra ett försök till det iaaf! idag var min snowboard färdigmonterad och den står så fint här i mitt rum. den är jättestoooor, och jag kommer nog känna mig väldigt ovan till en början:( men han som hjälpte oss sa att det var min längd, och att den som var några centimeter kortare skulle vara för liten. jahapp.. förresten, idag onsdagen den 17 februari, så är det exakt en månad och exakt fyra veckor kvar tills jag fyller år. hohoo roligt! tänk vad tiden går:) jag längtarrrr.
förra helgen


Kommentarer
Postat av: Krille

gillar sista bilden

2010-02-18 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0