sat.

idag har jag: druckit mängder av cola, sovit på soffan (och blivit fotograferad i smyg..), övningskört, kört fast med bilen i djupsnö (kaos), hämtat kvarglömda grejer hos malin, letat breda skidor i förrådet, pratat med sofie i telefonen, bakat pizza, fått besök av hanna, sett blåsningen osv. en typisk söndag alltså?! igår var det lördag och då blev det iallafall lite party med massa goa vänner  i och med att emma fyller 18 idag! det var hemskt trevligt måste jag säga, trots att det hände en del!
lite förkrök..
(den här sista är från malin)

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe så fina bilder på dig och mig!

2010-03-01 @ 07:51:48
Postat av: Krillmister

Tredje bilden fick mig nästan att flyga ur stolen. GALET SÅ LÄSKIG BILD. Ni är ju som ni blev..

2010-03-01 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0