nightnight

nu är jag pluggfri, för ett litet tag iallafall! hade spanskaprov idag som inte gick så bra, det var så det kändes iallafall. efter skolan gick jag och malin hem tillsammans, eftersom båda fått skjuts till skolan imorse. min cykel är pajjj och inne på lagning, så får tigga skjuts/gå till och från skolan tills den blir klar. sen har jag bara chillat tills klockan 20 då jag hade dans, typ veckans höjdpunkter är att ha dans på tisdagar och onsdagar:D det var verkligen huur roligt som helst, och efter att jag fått se hildas nya brallor blev jag väldigt sugen på att inhandla lite nya danskläder. juste, har inte hunnit/har glömt att fota mina nya byxor från stale, får göra det imorgon istället! och jaa, just nu sitter jag här med en handduk virad om mig och ska väl snart bege mig mot min älskade säng. resesängen står kvar i mitt rum sedan helgen då hanna sov över här ( som vanligt :*) och jag har inte hunnit orka ställa bort den än. den såg väldigt mjuk ut, så jag valde att sova där istället för min egna säng natten till igår. kände mig lite som hanna då, de va gött;)
ett par pics från i slutet av december

Kommentarer
Postat av: sofialedin

ja, mycket fina tider var det!:)

2010-02-24 @ 21:25:53
URL: http://sofialediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0