my milkshake brings all the boys to the yard

jag har haft en helt ok dag idag! på matten vart vår mattelärare ursinnig över att vi inte arbetade, helt galet. han vart typ arg när inte jag fattade ett tal:( och när hanna och några som hade gått ut några minuter tidigare knackade på dörren lät han oss inte öppna. flera gånger ställde nån sig upp för att öppna dörren, han ba: "NEJ, låt dom vänta!!". alla ba OKEJ ERIK. hehe. jaja, det var rätt roligt. sen spelade vi badminton på idrotten vilket också var rätt kuligt. sen sist på dagen hade vi tematid och då fick man gå omkring och fråga om de olika ämnena man kan läsa i trean. jag är rätt säker på mina val, då jag skippar naturinriktningen och satsar på psykologi B, filosofi A, religon B, geografi A, matte D osv. okej matten hör väl åt naturhållet men,  jaa ni fattar! och juste, har inte meddelat vad som hände på intersport i söndags. gissa vad? pappa köpte en snowboard åt mig!! wohoooie. och ettt par nya snowboardbraller och glasögon. snowboarden ska vi hämta imorgon, och jag är supertaggad på att åka till vindeln eller fjällen eller nåt. ikväll blire dancehall och jag är peppad som fasikeen! dock inte så glad över att hilda inte kommer vara där, hon är förkyyyld:( shit vilket flummit inlägg det här blev, sorry för det. men nu måste jag springa och byta om. ps. är ledigimorgon, TACK GUD.

här är brillorna, de är av märket dr. zipe.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

du Dr.Soffy snygga brillor!

2010-02-16 @ 19:20:00
Postat av: Malin

Fett sköna brillor! Det blir inviga nya brädan nästa helgen i vindeln!?

2010-02-16 @ 20:07:47
Postat av: Anonym

visa brallorna :D

2010-02-17 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0