kamerorrrrr

jag måste ha en ny kamera. alltså en liten digital. jag är verkligen jättenöjd med min systemis som jag fick i julklapp. det som är problemet är att den känns rätt otymplig att gå omkring och bära på överallt osv. men framförallt så känns det lite väl riskabelt! jag vågar helt enkelt inte ta med mig den överallt jag går, då risken att jag tappar bort den är lite för hög (på typ fester och så). ser man bara på min förra kamera, som blev stulen tillsammans med min jacka och mina nycklar på nyår :( men därför, äre dags att investera en ny, en liten, enkel, som det inte skulle göra lika ont att tappa (men det skulle ju fortfarande göra jätteont..). jag var inne på expert idag efter skolan och en som jobbade berättade litegrann om Canon Ixus 100 IS. den är väldigt lik den jag hade innan men "snäppet vassare" som han förklarade det, haha.
min systemkamera Nikon D3000
min förra kamera (canon ixus 85)
den jag funderar på att köpa/önskar mig i födelsedagspresent (canon ixus 100)

Kommentarer
Postat av: Största fan

snygga kameror

2010-02-02 @ 18:52:54
Postat av: hilda

http://www.youtube.com/watch?v=9YuHYHDTVUE



yess hittade den!

2010-02-03 @ 22:34:44
Postat av: albertsson

du! det är ju en sån där jag har. funkar helt okej :)

2010-02-04 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0