heeey,

söndag idag och jag har ingen söndagsångest. ha! känns skönt . undrar vad det kan bero på. att jag inte har så mycket att "ångesta" över, eller om jag bara inte har insett allt som egentligen hänger över mig. jag tror på alternativ två, och jag tänker inte anstränga mig för att försöka komma på allt som behöver göras heller. det är ju trots allt alla hjärtansdag.. hehe:) dagen ska spenderas på följande sätt. först ska jag chilla här i sängen ett tag. sen blire att köra till intersport med pappi och kolla in lite grejer (och köpa hihi), sen så måste jag städa mitt rum, sen ska jag hinna med att träna också. och göra lite läxoor som behöver göras. oj, jag tror jag precis insåg att jag har en del att göra ändå. men jag har ingen ångest över det :D NAJS.

Kommentarer
Postat av: elin

vad fina ni är! =)

2010-02-14 @ 13:53:51
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina bilder! :)

2010-02-14 @ 19:10:15
Postat av: Anonym

hej/hanna

2010-02-15 @ 15:27:28
Postat av: hankizen

mycket fina är ni!:)

2010-02-16 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0