avant garde

har glömt att visa vad jag handlade i måndags efter skolan! jag var i desperat jakt efter en present till mamma, som fyllde år samma dag, men givetvis fick ett par plagg till mig själv också följa med hem. som jag tidigare nämnt ska jag spara mina pengar, och jag har faktsikt inte gjort av med några riktiga pengar nu heller. för dessa godingar handlade jag nämligen med presentkort som jag fick i julas hihi! nu ska jag börja byta om till danskläder för snart blire dans. saknar hilda på dansen nu när hon är i polen:( saknar hanna också. usch.
linne(som finns med på tidigare "vill ha-collage") från monki. lär ju inte använda den nu kanske, men hur fin till sommaren???
mystiska men fräsiga ridbyx-liknande tights från gina, jag hade på mig dom idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0