I like it in the city when the air is so thick and opaque



drygt ett år sedan i afrodites gamla lägenhet!

goddagenz. zitter i zoffan och zmuttar på ett glaz zmultronzaft. fast nä:D cocacola såklart. ville bara säga att jag har tappat bort min käre blogglust. eller nä, inte lusten. men jag kommer inte på något att skriva och det är så himlarns frustrerande:(:(:( man är liksom hur taggad som helst ba NU SKA JAG SKRIVA ETT JÄTTESKOJSIGT INLÄGG. och sen ba stopp. tomt i alla tänkbara hjärnhalvor. så nedkalla Guds nåd över min fantasi. ameN. kom iallafall på att jag ju köpt ett par dojjor som jag inte visat för er alla ännu. får fota och kanske lägga in imorgon om jag hinner! PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0