Press play and I will dance, get out of order

tjena hörrni. monday hela veckan känns de som.. de är ju typ alltid måndag. tog sovmorgon för att min trötthet nådde höjder jag aldrig tidigare varit med om. hade matte och sedan hem igen. sedan dess har jag sett julkalendern(den är ju bara oerhörd), sett på tv och sovit. jag är så stolt över mig själv och över det jag åstadkommit, ni anar inte! ikväll blir det att baka en jäkla massa lussebullar eftersom det inte blev igår, och så ska vi sälja imorgon istället. är inte överdrivet entusiastisk men whatt to do. taggen kommer nog snart.. hejhej pingles.





Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dina uppdateringar pulen <3

2010-12-08 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0