mmmm

jaha det var julafton igår alltså. jag gillar julafton, allt är så mysigt, man får julklappar, maten är god (jag har börjat tycka om julmat iår typ) och man får träffa släkten. goa knäppa släkten! trots att det är långt ifrån hela skaran som samlas så tycker jag ändå att det är kul. något år skulle jag verkligen vilja ha julafton med hela bunten, så som det var förr. det är stämning de! nä nu närmar sig klockan åtta så nu ska jag och mamie se 27 dresses på tv:n. utgången sparar vi till imrogon. god fortsättning!







Kommentarer
Postat av: Fanny

Hello my darling! God Jul pa dig! uppdatera sa jag far se vad du fick i julklappisss :D puss'n

2010-12-25 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0