julklappar

i nuläget ser mina klappar ut såhär. inte så roliga.. måste utsmycka dem lite kanske. typ köpa inslagningspapper. iallafall så håller jag på rimma lite. detta är mitt underbara rim till fredric:

Detta är ett väldigt viktigt, kan man kalla det plagg
För att förhindra att din lille kompis tittar fram, duvet den som producerar sagg
Spänn åt och känn dig trygg
För att inte tala om snygg
Dessa framhäver din coola stil
Det enda som saknas nu är en fräsig bil
Detta är ett väldigt viktigt, kan man kalla det plagg?
För att förhindra att din lille kompis tittar fram, duvet den som producerar sagg
Spänn åt och känn dig trygg
För att inte tala om snygg
Så du vet är de även smala
Kravet som väl var det mest centrala
Dessa framhäver din coola stil
Det enda som saknas nu är en fräsig bil....

Klurigt va! hihihihihi

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha underbart rim!:D

2010-12-23 @ 16:18:12
Postat av: soooooooofie

hahahahha så jävla roligt, jag dog!

2010-12-23 @ 17:45:46
Postat av: Hilda

hahaaaha underbart :D:D

2010-12-23 @ 18:50:56
Postat av: Sankt Olof

Du och din bror verkar ha en minst sagt intressant relation. Berätta lite mer om den (har ni legat med varandra?)!

2011-01-02 @ 20:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0