I’ll find some peace tonight

idag har jag haft skola till cirkus 12. sedan blev det stan, köpte bille till julskivan på fredag. det kommer nog bli fränt, men jag känner att det är en evighet tills dess. vet inte riktigt hur jag ska klara av att ta mig dit utan att gå i tusen delar så att säga. ikväll har jag iallafall sett tre avsnitt av julis, sett hjältegalan samt kämpat med islam och pa till imorgon. påtal om imorgon, så ska vi till universitetet imorgonbitti. låt mig slippAAAA. nämen ska man ta och börja runda av kvällen. förtjänar en god natts sömn med massa fantastiska drömmar tycker jag. fick förresten brev av fanny idag, det var guldvärt. love you baby!




Kommentarer
Postat av: Fanny

Yeeey du fick mitt brev, :D love u too babyy

2010-12-14 @ 02:35:03
URL: http://fannyiusa.webblogg.se/
Postat av: Anna

Roligt att få brev, det är inte ofta nu för tiden :)



Är också dööööless på att plugga :(

2010-12-14 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0