Dear God, did this kind of things happen to you?

HAJ FINISAR. hoho jag känner mig så nöjd just nu. jag mår inte dåligt som jag brukar göra efter en utekväll. och gårkvälllen blev lyckad som fan. förfesten hos tove var fantastiskt trevlig med typ 15-20 sköna personligheter. corona levererade som vanligt, sjukt drag. ja, jag har nog inget negativt att säga. bara att jag inte träffade mina vänner så mycket?! oerhört trevlig utgång iaf. telefonen fick isak ta hand om för mitt eget bästa, slutade dock med att han fcik med sig den hem också. men ska få tillbaka den idag:D aaa ska dra mig. jag och mamma ska baka kladdig chokladkaka med segt kokostäcke;) PUSSAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0