jag har haft de två bästa veckorna i mitt liv

jag saknar att det är 40grader i skuggan, att inte få slänga papper i toaletten, att bli bjuden på drinkar, att vakna mitt i natten av att grannarna invarderar vår lägenhet, att vakna upp och upptäcka att golvet är fyllt av chips, melon och glassplitter, att gå ner och handla frukost, att ge dricks till den söta städtanten, att paxa en solstol, att få nässköljning i saltvattnet, att kunna pruta ner en taxiresa till 8 lira, att alla turkar stirrar, att steka, träffa massa härliga människor från hela skandinavien, att dansa på borden, att dricka tequilashots, att fråga om nyckeln still security box, att ta en siesta, att gränsla på madrassen, att äta middag klockan 22, att svettas utomhus på natten, att sova 10pers i en säng, att få rätt temperatur på duschen, att nattbada, att köpa 2,75liters coca cola, att gå ut och äta på restaurang, att få solsting, att bränna sig på sanden, att få höra "tjena mittbena" eller "svenska flicka". JAG SAAAAAAAAAAAAKNAR AAAAAAALLLLLT. vi har haft det så jävla bra att det går knappt att beskriva med ord. alla människor man har träffat och allt man upplevt. det är makalöst.

har lagt ut de flesta bilderna på facebook och det kändes litee smådrygt att lägga upp alla här också. jag bjuder på dessa så länge.






















Kommentarer
Postat av: sofie

BLIR GALEN!!!!!1 VILL TILLBAKA MED DETSAMMA...

2010-08-05 @ 19:03:06
Postat av: alanyaaa flicka

Jag träffade er där nere! Hur gick det med dig och "din" lilla flirt? ;)

2010-08-05 @ 21:16:16
Postat av: phs resesällskap

Kan möjligen alanyaa flickan avslöja sin identitet? Jag är nyfiken...

2010-08-09 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0