jag fördriver tiden som hanna

SOMMAREN 2010

Har du gjort något du ångrar?
garanterat
Har du druckit tills du spytt? ja, på förkröket :(
Har du raggat? liite kanske
Blivit uppraggad? haha killarna i alanya raggar ju inte lite
Sårat någon? det vet jag faktiskt inte, hoppas inte!
Förlorat en vän? nejdå
Träffat nya människor? ja en hel drös goa människor
Kysst en främling? kan man väl säga
Haft fyllesex? kanske
Tagit droger? absolut inte

Saknat någon? ja flera stycken
Haft en sommarflört? sommarflört och sommarflört..
Varit kär?
Blivit sårad? som tur är har jag inte blivit det
Gråtit? ja det har jag gjort några gånger. när jag blir jättearg så kan jag börja gråta ex. och i alanya fällde man ju en och annan tår.
Skrattat tills du kissat på dig? haha nästan!! har svårt att hålla mig när jag får hysteriska skrattanfall
Tältat? nej inte i den här sommaren, illa!
Varit vaken en hel natt? nää blir så trött tillslut
Haft sex utomhus? haha alltsåja
Solat? är det nåt jag gjort i sommar så äre solat:D
Badat? och är det nåt mer jag gjort i sommar så äre badat:D
Haft ett förhållande? nix
Gjort dig riktigt illa? gjorde riktigt ont i själen när vi lämnade alanya
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej inga fler, men har vart lite sugen på att pierca tungen hihi
Läst en bok? hahah NEJ, jag läser typ inte
Snusat? nån kortis bara
Rökt? mm
Skickat fel sms med flit? haha nej men det hade ju varit.. kul

Suttit vid datan en hel natt? nä det hade inte känts så bra!
Varit nykter på fest? nähädu
Dissat någon? inte med flit isåfall
Blivit dissad? ja det har jag!
Näckat? njaaaaa nästan iaf
Solat naken? nej det skulle kännas lite obehagligt
Gjort bort dig? skulle inte förvåna mig 
Fått utegångsförbud? nej tur va :D
Delat säng med någon speciell? tycker alla människor är speciella på sitt sätt, så ja det har jag gjort några gånger:)
Sagt "jag älskar dig" och menat det? mjaaaaa:)
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej det vore ju förfärligt
Varit i slagsmål? kan väl inte direkt skryta med mina krok/uppercut-slag eller vafan det heter...
Pussat någon utav samma kön? ja det har jag haha
Gjort bort dig på fyllan? haha garanterat, inte något farligt men något roligt har man väl säkert sagt/gjort
Sjungit högt på ett berg? nej men ska göra det nästa sommar då
Kysst någon i regnet? nej men det lät ju mysigt!
Kyss någon i skogen ? lät också rätt cosy
Kysst någon du inte borde? aa
Tappat rösten? ja det har jag faktiskt, sjukt drygt! som tur varade det inte länge
Varit på festival? nej inte den här sommaren, får se om vi drar nästa sommar igen
Fått snyggare kropp? om det ändå vore så väl
Gått upp i vikt? njaa jag tror inte det
Gått ner i vikt? verkligen inte

Brännt dig? haha ja, är expert på att bränna mig då jag inte vill smörja in mig i så höga solskyddsfaktorer
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jaaa efter min västerbottensring
Varit utomlands? det vet ni att jag har!!!:D och det var det bästa jag gjort i hela mitt såkallade LIV
Ett bra köp? hmmmmm, alla sommarkläder, bikinis. min keps:D eller så är det helt enkelt utlandsresan
Dansat på fest? "ja ni vet ju vad det sägs om dom som inte dansar..."
Ljugit för mamma/ pappa? ja men bara då det har varit väldigt nödvändigt:)

Lärt dig något nytt? jag har lärt mig att sommaren är den absolut bästa årstiden på hela året
Tagit upp kontakten med en gammal vän? jag har faktiskt hunnit träffa en del som jag inte pratat med på en evighet
Varit en dålig vän? försöker hela tiden vara en god vän
Struntat att berätta en viktig sak för en vän? nej men har kanske glömt att berätta nåt för nån, sen blivit påmind. men inget baotaviktigt
Haft skadeglädje? skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen;)
Sovit under bar himmel? nej jag ville sova på stranden en gång men inte hanna, hon tvinga hem oss-.-
Vilken anser du är årets sommar plåga (låt)? natteravn bland annat
Vad kommer du sakna mest? känslan av att vara ledig och göra exakt vad man vill.
Finns det något du helst glömmer? äh, nää, jag ser tillbaka på allt och skrattar:D
Har du svart ärligt på alla frågor? aaa i princip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0