it's friday

har precis duschat. smörjer in mig med BABYOLJA för jag har nu även börjat flagna på smalbenen samt hela låren. armarna är också utsatta. det är inte roligt alls för det ser alldeles fläckigt ut:( 

iallafall, igår hade jag en härlig kväll. lite filmmaraton med mina väninnor och lite kladdkaka, godis och kinderägg på det. vi såg tre filmer: hachiko, shutter island och farsan. och om jag får betygsätta dem så skulle jag nog sätta 1. shutter island. den var rätt knepig att förstå men när man insåg hela grejen så blev den grym. 2. hachiko. jag fick på riktigt ont i mitt hjärta när jag såg den, jättesorlig men fin film! handlar om en hund, så jag pussade på nellsi lite extra när jag kom hem hihi. 3. farsan. den var väl rolig och så, men jaa den var väl inte riktigt i samma klass som de två förstnämnda filmerna helt enkelt!

nu ska jag torka håret, men det finns en risk att jag sitter kvar här i sängen inlindad i handduken och ser ph istället. det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0